Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

bolesť na duši

nič mocdá sadobrézaujímavévýborné (hlasov 1, priemer: 5.00 z 5)
Loading...




  • prešiel už skoro mesiac, čo som sa posledný raz prihlásila tebe bútlava vrba. Nie že by som nemala čo písať, že ma nič neťažilo alebo aj potešilo, ale nemala som dosť času aby som v kľude otvorila svoju dušu. Človek- aspon ja potrebujem mať pocit, že mám dosť času aby som sa zverila- nesmie ma tlačiť čas. Dnes sa zbehli dve objektívne skutočnosti, ato, že mám čas a to druhé je tragická udalosť-že sme dnes pochovali jedného z “našincov”- tak sa nazývame my závislí aj tí ktorí už roky abstinujú. O to väčšia tragédia je to pre mňa, že priateľ ktorého sme pochovali nemal ani 50 rokov, pochádzal z dvojičiek a obaja boli závislí a prešli mojou ambulanciou. Jednému som vedela ponúknuť pomoc tak, že ju prijal, ten druhý všetko odmietal. Všetky pokusy zlýhali a závislosť je smrtelná choroba. Hovorili sme o tom na klube abstinujúcich, dávali sme si otázky, či sme vyčerpali všetky možnosti na jeho záchranu, ale je to ako pri iných ochoreniach- človek sa rozhoduje sám, i keď človek pijúci v ťahu sa zdá, že by mal byť zbavený svojprávnosti- lebo skutočne robí všetko pre svoju záhubu. pri tejto príležitosti ma celý deň trápila otázka, čo urobiť v takom stave ako bol náš priateľ? Žiaľ musí to byťnaozaj psychicky a fyzicky debakel, ktgorý oprávňuje človeka začať zachraňovať. Nášho priateľa sa podarilo dostať do nemocnice nie celých 24 hodín pred smrťou. Musím sa s tým zmieriť, ako s mnohými môjmi pacientami, ktorí skončili ako ten dnešný. Pracujem v medicíne už 41 rokov, smrť patrí k môjmu povolaniu, ale ešte stákle sa dlho neviem zmieriť hlavne so smrťou, ktorá je zbytočná, predčasná. Rada by som týmto príspevkom oslovila tých, ktorí v kútiku duši už cítia, že sa deje niečo zle, ale cítia hanbu, nedostatok odvahy povedať to niekomu cudziemu- hoci vlastnému lekárovi, chcela by som osloviť aj rodinných príslušníkov, ktorí majú vedľa seba niekoho, ktorí trpí na túto chorobu a rada by som im poradila, lebo v mnohých prípadoch pomáhajú ale ich pomoc je skôr na škodu chorého. Možno cez bútľavu vrbu nájdeme viac možnosí na riešenie, ale hlavne na skorú pomoc. Nech je tých zbytočne skorých úmrtí čo najmenej.

    24 Odpovedi k bolesť na duši

    1. anjelik says:

      Nedá mi nereagovať na tento príspevok, keďže je v mojej blízkosti človek, ktorý má súvislosť s touto problematikou. Je to môj otec. Je to už viac ako 20 rokov, čo je závislý na alkohole a čím ďalej, tým je to sním horšie. Má rôzne zdravotné a psychické problémy, od vysokého krvného tlaku, po sklony k samovražde. Nedá si nikomu povedať, ani poradiť. Žije sám, keďže jeho manželka ( moja mama) s ním nedokázala ďalej žiť..čomu sa ani nečudujem, veď sme celé to utrpenie prežívali spolu, mama ja a sestra. Nikomu neprajem také detstvo, kde sme deň čo deň museli trpieť neznesiteľného otca, ktorý mamu často až do neskorej noci psychicky týral a slovne jej ubližoval. O to to bolo horšie, že po vytriezvení sa zmenil na nepoznanie. Bol milý, láskavý…proste iný človek. Dodnes neviem, ktorá je jeho pravá povaha…Následky jeho týrania znášame dodnes. Spolu so sestrou máme dodnes pocity menejcennosti, labilnú psychiku a problémy v adaptovaní sa v spoločnosti, ktoré sa ale snažíme všakovak maskovať.
      Dany, keďže viete, o čom píšem, bola by som veľmi rada, ak by sme vedeli niekedy túto problematiku prediskutovať..ďakujem týmto aj bútľavej vŕbe…

    2. dany says:

      Drahý anjelik, milá priateľka, prepáčte, že sa ohlasujem tak neskoro ale moje povolanie mi niekedy nedovoľuje časovo surfovať po internete i keď počítač potrebujem pri svojom povolaní. Pred dvomi dňami som zahliadla Váš príspevok a až teraz využívam čas Vám odpovedať. Dovoľujem si Vás osloviť priateľkou, hoci ja stelesňujem v sebe v s mojej minulostim vlastnosti Vášho otca alkoholika a tyrana. Veľmi rada by som Vám pomohla ale cez bútľlavu vrbu to celkom nepôjde tak ako by som si to predstavovala. Môžem Vám ale ponúknuť buď osobné stretnutie- neviem odkiaľ ste, resp.stretnutie priateľov, príbuzných závislých členov v rodine a to každú stredu o 18 hod. v Petržalke na Holičskšj 30- v o vedľ dudove škôlky- kde je na mreťiach napísaný názov našej organizácie ROAD n. o. Viac sa o nás dozviete na webovej stránke www. road.sk
      Budem sa veľmi tešiť ak Vám budem môcť pomôcť. s úctou Vaša Dany

    3. brotherrr says:

      Existuje Boh? Sú dôkazy o tom, že existuje Boh?

      Odpoveď: Existuje Boh? Je zaujímavé koľko pozornosti sa venuje tejto otázke.Posledné prieskumy ukazujú, že viac ako 90% ľudí na svete verí v existenciu Boha alebo nejakej vyššej moci.

      Logické argumenty:
      Keďže celý vesmír je riadený úžasným systémom, musí existovať aj pôvodca tohto systému. Napríklad, ak by zem bola čo len o pár míľ bližšie alebo ďalej od slnka, život v takej podobe ako existuje na zemi by nebol možný. Ak by pomer prvkov v našej atmosphere bol čo len o pár percent odlišný, všetky živé bytosti na zemi by zahynuli. Pravdepodobnosť náhodného vzniku jedinej bielkovinovej molekuly je 1 k 10243 (to je 10 s 243 nulami). A jediná bunka pozostáva z miliónov bielkovinových molekúl.

      Kozmologický dôvod: Každý dôsledok musí mať príčinu. Celý vesmír a všetko v ňom je dôsledkom. Musí byť niečo, čo spôsobilo, že všetko vzniklo. V konečnom dôsledku musí byť nejaká prvotná “príčina”, ktorá spôsobila, že všetko ostatné vzniklo. Táto prvotná príčina je Boh.

      Morálny dôvod: Všetky kultúry v dejinách mali určité zákony. Každý má zmysel pre rozoznávanie dobra a zla. Vražda, klamstvo, krádež a nevera sú takmer univerzálne odsudzované. Odkiaľ pochádza tento zmysel správneho a nesprávneho ak nie od Svätého Boha?

      Biblia hovorí: “Nebesia rozprávajú o sláve Božej a dielo jeho rúk zvestuje obloha. Deň dňu oddáva zvesť, noc noci podáva poznanie. Niet reči, nieto slov, nepočuť ich hlas. Ich zvuk sa nesie po celej zemi a ich slová až na okraj sveta”. Pohľad na hviezdy, pochopenie nekonečnosti vesmíru, pozorovanie divov prírody, nádhera zapadajúceho slnka – všetky tieto veci ukazujú na Boha Stvoriteľa. Napriek všetkému tomuto nás Biblia varuje, že niektorí budú navždy popierať Božiu existenciu, “Blázon hovorí vo svojom srdci: ‘Niet Boha.’ Keďže viac ako 98% ľudí v celej histórii, vo všetkých kultúrach, vo všetkých civilizáciach, na všetkých kontinentoch verili v existenciu nejakého Boha – musí byť niečo alebo niekto, kto inšpiruje túto vieru.

      Akokoľvke, existencia Boha nemôže byť dokázaná ani vyvrátená. Biblia dokonca hovorí, že musíme vierou prijať fakt, že Boh existuje: “Bez viery však nie je možné ľúbiť sa Bohu. Lebo ten, čo pristupuje k Bohu, musí veriť, že Boh je a odplatí hľadajúcim Ho”.
      Ak by Boh chcel, jednoducho by sa ukázal a celému svetu by dokázal, že existuje. Ale ak by to urobil, už by nebola potrebná žiadna viera. “A Ježiš mu riekol: Pretože si ma videl, uveril si; blahoslavení, ktorí nevideli a predsa uverili.

      Napriek všetkému tomuto nám Biblia hovorí, že ľudia odmietnu jasné a nepopierateľné poznanie Boha a namiesto toho uveria klamstvu. Biblia tiež hovorí, že ľudia nemajú výhovorku prečo neveria v Boha: “Lebo čo je neviditeľné z Neho, Jeho večná moc a božskosť to od stvorenia sveta rozjímaním môžu pozorovať z Jeho diel, aby nemali výhovorky”.

      Ľudia hovoria, že neveria v Boha, lebo to nie je “vedecky” dokázané. Skutočným dôvodom je, že keby pripustili, že Boh je, museli by tiež uznať svoju zodpovednosť pred Bohom a potrebu Božieho odpustenia. Ak Boh existuje, potom sme pred Ním zodpovední za naše skutky. Ak Boh neexistuje, potom si môžeme robiť čo chceme bez toho, aby sme sa starali, že bude Boží súd. Verím, že z tohto dôvodu toľkí lipnú na evolučnej teórii – ako alternative k viere v Boha Stvoriteľa.
      Boh existuje a nakoniec každý tuší, že On existuje.

    4. brotherrr says:

      Je Boh skutočný? Ako môžem naisto vedieť, že Boh existuje?

      Odpoveď: Vieme, že Boh existuje, lebo sa nám zjavil tromi spôsobmi: v stvorení, vo svojom Slove, a vo svojom Synovi Ježišovi Kristovi.

      Najzákladnejším dôkazom Božej existencie je jednoducho to, čo stvoril. Biblia hovorí:“Lebo čo je neviditeľné z Neho, Jeho večná moc a božskosť, to od stvorenia sveta rozjímaním môžu pozorovať z Jeho diel, aby nemali výhovorky”. “Nebesia rozprávajú o sláve Božej a dielo Jeho rúk zvestuje obloha”.

      Ak by som našiel hodinky uprostred poľa, nenapadlo by ma, že sa tu len tak zničoho nič “zjavili” alebo že existovali od nepamäti. Na základe ich dizajnu by ma napadlo, že majú svojho dizajnéra. A oveľa väčšiu precíznosť a dokonalejší dizajn existuje všade okolo nás. Naše meranie času sa nezakladá na hodinkách, ale na Božom diele pravidelnej rotácii zeme (a rádioaktívnych vlastnostiach atómu cézia-133). Vo vesmíre existuje dokonalý system a to je jasným dôkazom o Veľkom Autorovi.

      Ak by som našiel zakódovanú správu, šiel by som za odborníkom, ktorý by mi pomohol správu dešifrovať. Domnieval by som sa, že za správou je inteligentný odosielateľ, niekto, kto kód vytvoril. Aký zložitý je kód DNA, ktorý je uložený v každej bunke nášho tela? Či zložitosť a zmysel DNA nesvedční o Inteligentnom Autorovi kódu?

      Keďže celý vesmír je riadený úžasným systémom, musí existovať aj pôvodca tohto systému. Napríklad, ak by zem bola čo len o pár míľ bližšie alebo ďalej od slnka, život v takej podobe ako existuje na zemi by nebol možný. Ak by pomer prvkov v našej atmosphere bol čo len o pár percent odlišný, všetky živé bytosti na zemi by zahynuli. Pravdepodobnosť náhodného vzniku jedinej bielkovinovej molekuly je 1 k 10243 (to je 10 s 243 nulami). A jediná bunka pozostáva z miliónov bielkovinových molekúl.

      Nielenže Boh stvoril komplikovaný a presne nastavený fyzický svet. Biblia hovorí:“On tiež vložil zmysel pre večnosť do srdca každého človeka. Človek má vnútorný zmysel, ktorý mu hovorí, že život siaha ďaleko za hranice toho, čo je viditeľné očami, že existuje ešte bytie oveľa vyššie ako je len tento pozemský kolobeh. Náš zmysel pre večnosť sa prejavuje najmenej dvomi spôsobmi: tvorba zákonov a uctievanie.

      Každá civilizácia v dejinách sa riadila určitými mravnými zásadami, ktoré sa navzájom nápadne podobali. Napríklad, ideal lásky je univerzálne uznávanou hodnotou, zatiaľ čo klamstvo je všeobecne odsudzované. Táto všeobecná morálka toto globálne poňatie dobra a zla poukazuje na Zvrchovanú Mravnú Bytosť, ktorá nám zmysel pre tieto hodnoty vnukla.

      Boh sa nám tiež zjavil vo svojom Slove, v Biblii. V celom Písme je existencia Boha prezentovaná ako fakt, ktorý je sám osebe dôkazom. Keď Benjamin Franklin písal svoj životopis Autobiography, nemárnil čas snahou dokázať svoju vlastnú existenciu. Podobne ani Boh nestráca čas dokazovaním svojej existencie vo svojej knihe. Životodárna sila Biblie, jej integrita a predivné udalosti, ktoré sprevádzali jej vznik by mali byť dostatočnou zárukou, aby sme sa jej bližšie venovali. Skoro všetký proroctva z Biblie sa už vyplnili, ostáva už len jedno nevyplnené proroctvo a to je to Jánovo proroctvo o Apokalypse.

      Tretí spôsob, ktorým sa Boh zjavil, je skrze svojho Syna Ježiša. Biblia hovorí toto: “Na počiatku bolo Slovo: to Slovo bolo u Boha a to Slovo bol Boh. . . . A to Slovo sa stalo telom a prebývalo medzi nami”. V Ježišovi Kristovi “prebýva všetka plnosť božskosti telesne”.
      Ježiš vo svojom predivnom živote dodržiaval dokonale celý starozmluvný zákon a plnil proroctvá o Mesiášovi. Konal nespočetné skutky milosrdenstva a verejné zázraky, aby doložil svoje posolstvo mocou a dosvedčil svoje božstvo. Potom, tri dni po ukrižovaní, vstal z mŕtvych, čo je dosvedčené stovkami očitých svedkov . Historický materiál je plný “dôkazov” o tom, kým Ježiš bol. Ako aj apoštol Pavol povedal: “Lebo sa toto nedialo niekde v kúte”.

      Vždy budú skeptici, ktorý majú vlastné predstavy o Bohu a podľa nich si interpretujú aj dôkazový materiál. A budú aj tí, ktorým nebude stačiť žiadne množstvo dôkazov, aby sa nechali presvedčiť. Všetko je otázkou viery.

    5. brotherrr says:

      V bruchu tehotnej ženy sa ocitli tri embryá. Jedno z nich bol malý veriaci, druhý malý pochybovač a tretie malý skeptik.
      Malý pochybovač sa opýtal: “Veríte vlastne v život po pôrode?” Malý veriaci: “Áno, samozrejme, je predsa celkom zjavné, že život po pôrode existuje. Náš život tu je len preto, aby sme rástli a pripravili sa na život po pôrode, aby sme boli dosť silní na to, čo nás čaká.” Malý skeptik: “To je blbosť, žiadny život po pôrode predsa neexistuje. Ako by mal vlastne taký život vôbec vyzerať?”

      Malý veriaci: “Ani ja to neviem presne. Ale určite tam bude oveľa viac svetla než tu. A možno, že dokonca budeme jesť ústami a behať a. ..” Malý skeptik na to: “To je úplný nezmysel. Behať, to predsa nejde. A jesť ústami, to je úplne smiešna predstava. Máme predsa pupočnú šnúru, ktorá nás živí. A mimo to je nemožné, aby existoval život po pôrode, pretože pupočná šnúra je krátka už teraz. ” Malý veriaci: “Určite je to možné. Len bude všetko okolo trochu inak, než ako sme tu zvyknutí.” Malý skeptik: “Veď sa ešte nikdy nikto spoza pôrodu nevrátil. Pôrodom proste život končí. A vôbec, život je jedno veľké trápenie v tme.

      Malý veriaci: “Pripúšťam, že presne neviem, ako bude život po pôrode vyzerať. Ale v každom prípade potom uvidíme mamičku a ona sa o nás postará.” Malý skeptik: “Mama?!? Ty veríš na mamu? A kde má ako byť?” Malý veriaci: “Veď je tu všade okolo nás. Sme a žijeme v nej, prostredníctvom nej. Bez nej vôbec nemôžeme existovať.” Malý skeptik: “To je pekná hlúposť! Z nejakej mamy som nevidel ešte ani kúsoček, takže je jasné, že nemôže existovať.” Malý veriaci: “Niekedy, keď sme úplne ticho, môžeš počuť, ako spieva. Alebo cítiť, ako hladí náš svet. Pevne verím tomu, že náš skutočný život začne až potom!” Exsistuje život po smrti?

    6. brotherrr says:

      Odpoveď: V Biblii nie je žiadny záznam o tom, žeby Ježiš niekedy doslova povedal: “Ja som Boh.” To neznamená ale, že nehlásal, že je Bohom. Napríklad nejaké Ježišove slová v biblii kde sa on sám nepriamo vyhlasil za Boha: “Ja a môj Otec sme jedno.” Na prvý pohľad sa nemusí zdať, že tento výrok obsahuje tvrdenie, že je Bohom. Ale všimnime si reakciu Židov na tento výrok: “Pre dobrý skutok ťa nekameňujeme, ale pre rúhanie, že sa ty, človek, robíš Bohom”. Židia pochopili Ježišov výrok ako vyhlásenie sa za Boha. V nasledujúcich veršoch Ježiš Židov nepresviedča napríklad tým, že by povedal: “Ja netvrdím, že som Boh.” To naznačuje, že Ježiš naozaj chcel povedať, že je Bohom výrokom: “Ja a môj Otec sme jedno”.Ježiš hovorí: Veru, veru, hovorím vám: Prv, ako bol Abrahám, ja som!” A znovu reakcia Židov je, že berú do rúk kamene a chcú ho kameňovať. Prečo by Židia chceli Ježiša ukameňovať, keby nepovedal niečo, o čom oni boli presvedčení, že je rúhanie, menovite, že o sebe tvrdil, že je Boh?Ján v Biblii hovorí, že “to Slovo bol Boh.” Ján hovorí, že “to Slovo sa stalo telom.” Toto jasne naznačuje, že Ježiš je vteleným Bohom.

      Tomáš, učeník, vyhlasuje o Ježišovi: “Môj Pán a môj Boh”. Ježiš ho neopravuje. Títus v bibii nás povzbudzuje, aby sme očakávali príchod nášho Boha a Spasiteľa – Ježiša Krista. Inde v Bibii Boh-Otec vyhlasuje o Ježišovi: “Ale Synovi hovorí: “Tvoj trón, ó Bože, je naveky vekov a žezlo spravodlivosti je žezlom Jeho kráľovstva.”

      Ježiš nikdy nekarhá ľudí, že Ho uctievajú. Keby Ježiš nebol Bohom, povedal by ľuďom, aby Ho neuctievali, tak ako to povedal aj anjel v Zjavení. Je mnoho iných veršov a pasáží v Biblii, ktoré svedčia o Ježišovom božstve.

      Najdôležitejším argumentum, že Ježiš musí byť Bohom je, že ak by nebol Boh, Jeho smrť by nepostačovala na splatenie dlhu za hriechy celého sveta. Jedine Boh mohol zaplatiť tento nekonečný dlh. Jedine Boh mohol vziať hriechy celého sveta, zomrieť, a byť vzkriesený – a tak zvíťaziť nad hriechom a nad smrťou.

    7. brotherrr says:

      Odpoveď: Na prvý pohľad sa môže pozdávať, že ak Boh stvoril všetky veci, určite stvoril i zlo. Avšak, tu existuje jeden predpoklad, ktorý je treba vyjasniť. Zlo nie je „vec“ – ako kameň alebo elektrina. Nemôžete vlastniť nádobu so zlom! Presnejšie, zlo je niečo čo sa stane, ako činnosť. Zlo neexistuje samé od seba – ono je nedostatok niečoho iného. Napríklad, diera je skutočná, ale existuje iba v niečom inom. Dierou voláme nedostatok zeme – ale ona nemôže byť odpojená od zeme. Takže, Boh keď stváral, pravda je, že všetko bolo dobré. Jedna z dobrých vecí, ktoré Boh stvoril sú stvorenstvá, ktoré mali slobodnú vôľu vybrať si dobro. Aby oni mohli mať pravý výber, Boh musel dovoliť i niečo iné na výber okrem dobra. A tak Boh dovolil týmto slobodným anjelom a ľuďom, aby si vybrali dobro, alebo ne-dobro (zlo). Keď existuje zlý vzťah medzi dvoma dobrými vecami, to nazývame zlom, ale to nie je „vec“ pre ktorú je potrebný Boh, aby ju stvoril.

      Ak sa opýtam jednej priemernej osoby „či existuje chlad?“ – jej odpoveď pravdepodobne bude áno. Avšak, to je nesprávne. Chlad neexistuje. Chlad je iba nedostatok tepla. Podobne, ani tma neexistuje. Tma je iba nedostatok svetla. Podobne, zlo je nedostatok dobra, alebo ešte lepšie, zlo je nedostatok Boha. Boh nemusel stvárať zlo, iba mal dovoliť nedostatok dobra.

      Boh je suverénny a koniec koncov, on má v moci všetko čo sa deje. Satan nemôže nič urobiť ak nemá Božie „povolenie“. Boh nestvoril zlo, ale dovolil zlo. Keby Boh nedovolil zlo, i ľudské pokolenie i anjeli by slúžili Bohu z povinnosti a nie preto, že si tak vybrali. On nechcel mať „roboty“, ktoré by jednoducho robili to, čo On chce, lebo sú tak „naprogramované“. Boh dovolil zlo, aby sme my mohli mať opravdivú slobodnú vôľu, aby sme si mohli vybrať či mu chceme slúžiť alebo nie.

      Koniec-koncov, neexistuje jedna odpoveď na tieto otázky, ktorú by sme my mohli úplne pochopiť. My, ako ohraničené ľudské bytosti, nikdy nemôžeme úplne pochopiť jedného nekonečného Boha. Niekedy si myslíme, že rozumieme prečo Boh niečo robí, aby sme neskôr pochopili, že sa to stalo z úplne iných dôvodov než sme si pôvodne mysleli. Boh sa na veci díva z večnej perspektívy. My sa na veci dívame z tuzemskej. Prečo Boh postavil Adama a Evu na zem vediac, že Adam a Eva zhrešia a tým prinesú zlo, smrť a utrpenie celému ľudskému pokoleniu? Prečo nás jednoducho nestvoril a nenechal v raji, kde by sme boli dokonalí a bez utrpenia? No lebo Boh nechcel pokolenie robotov, ktorí nemajú slobodnú vôľu. Boh musel dovoliť zlo, aby sme my mali pravý výber, či ho chceme oslavovať, alebo nie. Ak by sme nikdy nemuseli trpieť a nikdy nezažili zlo, či by sme opravdu vedeli aké je nebo úžasné? Boh nestvoril zlo, ale ho dovolil. Keby On nedovolil zlo, my by sme ho oslavovali z povinnosti a nie preto, že sme si tak slobodne zvolili.

    8. brotherrr says:

      Odpoveď: Ateista Bertrand Russell napísal vo svojej knihe „Prečo nie som kresťanom“, ak je pravda, že za všetko je potrebná príčina, tak aj Bohu je potrebná príčina. On z tohto prišiel do záveru, že ak je Bohu potrebná príčina, tak Boh nie je Bohom (a ak Boh nie je Bohom, tak potom Boha niet). Toto je vlastne trochu premyslená forma detskej otázky „Kto stvoril Boha?“ Aj deti vedia, že veci neexistujú samé od seba, tak ak je Boh „niečo“ aj On potrebuje príčinu, nie?

      Otázka je dômyselná, lebo sa skrýva za falošným predpokladom, že Boh prišiel odniekadiaľ a potom sa pýta, skade to mohlo byť. Odpoveď je, že táto otázka nemá žiaden zmysel. To je ako keď by ste sa pýtali, „Ako vyzerá modrá vôňa?“ Modrá nepatrí medzi veci, ktoré majú vôňu, takže otázka sama po sebe nie je platná. Na rovnaký spôsob, Boh nepatrí do kategórie vecí, ktoré sú stvorené, vznikli alebo sú spôsobené. Boh nie je spôsobený ani stvorený – On jednoducho existuje.

      Ako to my vieme? No, my vieme, že z ničoho sa nemôže stať niečo. Takže, ak existoval čas, kedy nič neexistovalo, potom by nikdy nič nenastalo. Ale veci existujú. A tak, keďže nikdy nemohlo existovať úplne nič, niečo odnepamäti muselo byť. To, čo odnepamäti existovalo, my nazývame Boh.

    9. brotherrr says:

      Odpoveď: Biblia neobjasňuje presne kedy človek dosiahne svoj večný cieľ. Biblia hovorí, že vo chvíli smrti človek prechádza do neba alebo do pekla podľa toho či prijal Krista ako svojho Spasiteľa. Pre veriacich smrť znamená odchod z tela a príchod do prítomnosti Pána. Pre neveriacich po smrti začína večný trest v pekle.

      Tu sa začína otázka bytia po smrti komplikovať. Biblia udáva všetkých, ktorí skončia v pekle ako vhodených do ohnivého jazera. V biblii sa opisujú nové nebesia a nová zem. Tak sa zdá, že do chvíle posledného vzkriesenia človek je po svojej smrti v “dočasnom” nebi a pekle. Večný osud človeka sa nezmení, ale presné “miesto”, kde človek strávi večnosť sa zmení. V určitom momente po smrti veriaci budú poslaní do nových nebies a na novú zem. V určitom okamihu po smrti neveriaci budú hodení do ohnivého jazera. Toto sú konečné večné destinácie pre všetkých ľudí – určené podľa toho, či človek uveril v Ježiša Krista ako jediného Spasiteľa, ktorý ho zachráni od hriechu.

    10. brotherrr says:

      Nová teória vzniku procesorov a softwaru:
      Poďme dnes presvedčiť Billa Gatesa, že Windows 7 je dielom generátora náhodného kódu bežiaceho na mnohých počítačoch sveta zosieťovaných cez internet. -Tento generátor produkuje náhodné funkcie zdrojáku v jazyku C++. -Výsledné produkty sú opakovane automaticky spúšťané pre kontrolu vylepšení. Vznikol tak WINDOWS 7. Sláva. Porazili sme Billa Gatesa.

      Bez firmy Intel či AMD by však operačný systém bol k ničomu. Nebolo by totiž počítača, na ktorom by mohol bežať. Takže: -Aké máme na to vysvetlenie?

      TAKÉTO:

      -Načo treba firmu Intel? -Netreba! -Procesory vznikli náhodou.
      -Ako som na to prišiel? -Je to J E D N O D U C H É !

      Dominantným prvkom procesorov je kremík. No a kremík je po kyslíku druhým najviac zastúpeným prvkom v zemskej kôre. Podľa posledných dostupných údajov tvorí kremík 26 – 28 % zemskej kôry. Kremík je podstatnou zložkou veľkej väčšiny hornín tvoriacich zemskú kôru. Príkladom môžu byť pieskovce, íly, žuly. Významné zastúpenie v horninách majú hlinitokremičitany, z nich uvedieme živce: ortoklas (KAlSi3O a plagioklas
      ((Na, Ca)Al1-2Si2-3O.

      Čip procesora CORE 2 DUO vznikol v blízkosti nejakej podmorskej sopky, kde boli náhodou prítomné aj indium a gálium. Po výbuchu sa to pretavilo a premiešalo spolu s kremíkom. -Náhodou tak vznikla štruktúra PN prechodov procesora CORE 2 DUO bežiaceho na frekvencii 3 GHz. -Intel to už len priniesol ako hotový produkt.

      -Nezdá sa vám to?

      -No! -Je to pravdepodobnejšie, než tie hlúposti o vzniku prvej bunky z neživej hmoty!

      Najprv vznikol čistý laboratórny kremík – pretavovaním príslušnej horniny opakovanými erupciami. Koniec vzniknutého ingotu s nečistotami odpadol vďaka zemetraseniam. -Proces sa mnohokrát opakoval (k dispozícii boli milióny rokov). -Syntetický monokryštál (použiteľný už pre polovodiče) vykryštalizoval z tekutej taveniny na zárodku vysokokvalitného materiálu. Detaily priebehu sú zatiaľ v štádiu rozboru a výskumu. -Jedna vec je však istá: Prvý procesor vznikol samovoľne – náhodou!

      …..Aj prvá bunka…..: Nikto nevie zatiaľ presne, ako vznikla. “Vie” sa len to, že vznikla samovoľne – ako výsledok prírodných procesov.

      -Napríklad takto:

      Jednoduché chemikálie » Polyméry » Replikujúce polyméry » Hypercykly » Protobiont » Baktéria

      Evolucionistom sa mnohé veci na seba podobajú. -Trochu sa spení voda a evolucionista v stenách peny hneď vidí zárodok budúcich buniek (bunkových stien). -Zatiaľ však ešte nie, ale budú! -Čo s tým? -Pustí sa do písania príbehu (románu) o vývoji bunky vo vodnom prostredí. -Detská fantázia nepozná medzí! -Tepelný pohyb molekúl vzdialene pripomína mravce pobehujúce po mravenisku. -Tie sa teda pre zmenu vyvinuli rovno z molekúl. -Dve kolesá bicykla pripomínajú okuliare, takže jedno sa vyvinulo z druhého; atď.,atď….

      Niekto by namietol, že vraj nemôžem bunky porovnávať s procesorom, lebo procesory nie sú živé. -Nó..o..o..o!… -Lenže aj tie jednoduché chemikálie, polyméry, replikujúce polyméry a hypercykly nie sú živé – a predsa sa tvrdí, že tadiaľto sa vývoj uberal. – Procesor a počítač je oproti bunke len detská hračka! -Preto moje tvrdenia o jeho náhodnom vzniku majú veľké percento pravdepodobnosti.

      Chcete si založiť firmu?

      -Neváhajte. Hľadajte! V prírode už teraz nájdete určite niečo lepšie, než procesor:

      -Bude to kvantový počítač!!!

      …A máme to v suchu!

      -Ani nebolo treba potiť sa v labáku.

      Potrebujete nový kancelársky balík?
      -Nevyhadzujte už 500 eur do vzduchu!

      -Nechajte bežať generátor náhodného kódu produkujúci funkcie jazyka C++.

      Automatický kompilátor nech to skúša kompilovať.

      Veď aj tak to, čo je nespustiteľné sa vyhodí preč
      (…to je ten prírodný výber).

      A v ostatnom už nájdete čo treba!

      T A K : . . .

      ….To čo tvrdia evolucionisti o kreacionistoch, si ja teraz dovolím tvrdiť o každom, kto bude spochybňovať túto novú teóriu vzniku procesorov a softwaru: -Všetci hľadáte za všetkým len nejakú firmu. -Bojujete voči serióznemu výskumu vzniku procesorov. -Všetci kreacionisti procesorov svojimi márnymi argumentami len odsúvajú problematiku do úzadia – a nesnažia sa mi pomôcť racionálne riešiť spôsob ich samovoľného vzniku!!!

      Teória evolúcie je veľký celosvetový román, ktorého stúpenci sa snažia dokázať, že sa jedná o realitu. Hľadajú vo svete paralely, aby dokázali jeho pravdivosť. Odkedy bol napísaný, došli tieto snahy veľkého prepracovania; a popisy silného detailizmu na vysokej odbornej úrovni. Keď sa však človek s tými popismi zoznámi – uvidí, že sa jedná len o paru, ktorú keď chce človek uchopiť, rozplynie sa mu pod rukami !

    11. brotherrr says:

      Poľsko, Malta a Irsko- tieto štáty priznávajú práva nenarodeným od počatia. Prečo asi?

      Nepodľahnime nátlaku malej a radikálnej lobby! Právo na potrat neexistuje:

      “Právo na potrat” porušuje ľudské práva:
      › Ľudské práva sú nedeliteľné – navzájom si neodporujú: ľudské právo neporušuje iné ľudské právo. Najzákladnejšie ľudské právo, právo na život, by bolo porušené, ak by sa zaviedlo “právo na potrat”.

      “Právo na potrat” zneucťuje ľudské bytosti:
      › Tehotná žena hovorí o “svojom dieťati”, rodina smúti, ak nastane nechcené prerušenie tehotenstva; plod sa právne môže stať obeťou zločinu (ako je napríklad nepovolený potrat), oprávnenou osobou pri poistení alebo sociálnej pomoci, alebo dedičom majetku. Kto môže priznať “právo” zabiť najmladšieho člena rodiny?

      “Právo na potrat” porušuje rovnosť:
      › Ľudské práva sú rovnaké pre všetkých – ale “právo na potrat” také nie je: Celkom jasne tu sú “rovnejší než ostatní” – tí, ktorí vykonajú potrat na “menej rovných”.

      “Právo na potrat” porušuje mier:
      › Vo Všeobecnej deklarácii ľudských práv (1948) sa píše, že “uznanie prirodzenej dôstojnosti a rovnakých neodňateľných práv všetkých členov ľudskej rodiny je základom slobody, spravodlivosti a mieru vo svete”: Pojem “všetkých členov ľudskej rodiny” nevyhnutne zahŕňa aj nenarodených. Čokoľvek iné vypovedá o ideologickej slepote. Takže “právo na potrat” porušuje mier.

      “Právo na potrat” porušuje právny poriadok:
      › Ľudské práva by mali byť chránené zákonmi. Ak právo na život nebude chránené, alebo ak bude jeho pravý opak vyhlásený za “právo”, ako bude možné dôverovať štátu alebo medzinárodnému spoločenstvu? Právny poriadok sa stane poriadkom svojvôle a osobná bezpečnosť bude závisieť od politickej priazne.

      Teda: dožadovanie sa “práva na potrat” ukazuje neúctu a opovrhovanie ľudskými právami!

      Nasleduje niekoľko úvah na zamyslenie.

      › Nezáleží na tom, aké slová sa použijú v politickej debate: Potrat je vražda malej ľudskej bytosti s lakťami, prstami, bijúcim srdcom a jedinečnými odtlačkami prstov.

      › Nezáleží na tom, ako rýchla je táto procedúra: Zraňuje duše všetkých zúčastnených. Staráme sa o duše, rozsudok je však iba na Bohu.

      › Nech vás neprekvapí, že voči každej kritickej poznámke proti potratom sa zdvihne vlna odporu: Zvážte, že do diskusie o potratoch je tak či onak zainteresované veľké množstvo ľudí. Táto diskusia je jednou z najmenej čestných.

      › Nie, vybrať si život nie je “ne-cool”: Práve naopak – svedčí to o odvahe. Je to postoj, ktorý je zameraný do budúcnosti a zaslúži si ocenenie!

      › Hľadáme šťastie, keď sa rozhodujeme, či ukončíme život dieťaťa: Vybrať si potrat znamená vybrať si len domnelé dobro. Ukončenie života nenarodeného dieťaťa je konečné rozhodnutie. Ak sa zmení rebríček hodnôt u človeka – a stáva sa to bežne, s pribúdajúcimi životnými skúsenosťami – nie je už cesty naspäť. Zmysel života je najlepší pro-life argument: Je to len nekonečný vyčerpávajúci boj o majetok? Prečo? Zamyslime sa nad našimi východiskami.

      Podľa teba existuje právo na potrat?

    12. brotherrr says:

      Podľa Európskeho dohovoru o ľudských právach potrat nemôže byť právom – rozhodol vo štvrtok 16. decembra Súdny dvor v Štrasburgu vydaním rozhodnutia o troch prípadoch žien žijúcich v Írsku. Horná komora Európskeho súdu tým vyhlásila, že írsky ústavný zákaz potratov nie je v rozpore s Európskym dohovorom o ľudských právach, ktorý zdôrazňuje právo na rešpektovanie súkromného a rodinného života. Žalobu proti írskemu zákazu potratov vzniesli v decembri minulého roku tri ženy žijúce v Írsku, údajne „nútené“ vycestovať do Veľkej Británie kvôli prerušeniu tehotenstva, ktoré podľa ich slov ohrozovalo ich zdravie. Podľa ich žaloby tak bolo “porušené právo na rešpektovanie súkromného a rodinného života”.

      K zhodnoteniu verdiktu generálny riaditeľ Európskeho centra pre právo a spravodlivosť so sídlom v Štrasburgu Gregor Puppinck povedal:

      „Je to veľmi dôležité vyjadrenie, lebo je jednoznačne vysloveným „áno“ a to je veľmi dôležité, pretože dalo jasnú odpoveď. Mnoho ľudí, mnoho politikov sa snažilo vyvíjať tlak na súd, ktorý by vytvoril právo na potrat, pretože väčšina európskych krajín má zákonný potrat. A tieto skupiny tvrdia, že vzhľadom k tomu by mali byť krajiny, vrátane Írska, Malty a Poľska, ktoré ho zakazujú, donútené k legalizácii.“

      Ďalším pozitívnym prvkom – ako uviedol riaditeľ Európskeho centra pre spravodlivosť a ľudské práva – je, že prvýkrát Horná komora uznala pojem „právo nenarodeného dieťaťa na život“. Súd teda uznal, že existuje právo dieťaťa, ktoré sa ešte nenarodilo, právo na život. Doteraz totiž Súdny dvor dôsledne odmietal uznať toto právo samotné ako autonómne.

      Aký to bude mať teraz dôsledok na svedomie tej osoby, ktorá ide na potrat?

      Napíš aký máš ty na toto rozhodnutie názor.

    13. brotherrr says:

      Čo to znamená, že Boh je láska? Najprv sa pozrieme, ako Božie slovo, Biblia opisuje „lásku“, a potom sa pozrieme na niekoľko spôsobov, ako sa to vzťahuje na Boha. „Láska je trpezlivá, láska je dobrotivá, nezávidí, láska sa nevystatuje a nenadúva; láska je zhovievavá, nenadúva sa, nechová sa neslušne, nerozhorčuje sa, nemyslí na zlé, neraduje sa z neprávosti, ale sa spolu raduje pravde; všetko znáša, všetko verí, všetko nesie trpezlivo. Láska nikdy neprestáva“.

      Toto je Božia definícia lásky. Takýto je on, a Kresťania si toto majú postaviť za cieľ, (aj keď je to vždy proces). Najväčšie vyjadrenie Božej lásky je zapísané v Biblii: „Lebo tak Boh miloval svet, že svojho jednorodeného Syna (Ježiša Krista) dal, aby nezahynul, ale večný život mal každý, kto verí v Neho“. „Boh tak dokazuje svoju lásku k nám že zomrel za nás“. Z týchto veršov môžeme vidieť, že Božie najväčšie prianie je, aby sme sa k nemu pripojili v Jeho večnom dome, v nebi. On nám to umožnil tak, že zaplatil cenu za naše hriechy. On nás miluje, lebo sa tak rozhodol svojou vlastnou vôľou. Láska odpúšťa. „Keď vyznávame svoje hriechy, verný je a spravodlivý, aby nám odpustil hriechy a očistil nás od každej neprávosti“. A tak sa stávame jeho deťmi.

      Láska (Boh) sa nikomu nenanucuje. Tí, ktorí k Nemu prichádzajú, činia tak, ako odpoveď na Jeho lásku. Láska (Boh) ukazuje svoju dobrotu ku všetkým. Láska (Ježiš) činil dobré všetkým bez rozdielu. Láska (Ježiš) nezávidel iným to, čo mali, žil skromne bez sťažností. Ježiš sa nechválil tým, kto je On v tele aj keď mohol premôcť každého s kým sa stretol. Láska (Boh) nevyžaduje poslušnosť. Boh nevyžadoval poslušnosť od svojho Syna, ale Ježiš ochotne poslúchal svojho Otca. Ježiš hovorí: „Ale aby svet poznal, že milujem Otca, a že ako mi prikázal Otec, tak činím“. Ježiš sa vždy činil v záujme iných.

      Tento krátky opis lásky odhaľuje nesebecký život, ktorý je v protiklade so sebeckým životom prirodzeného človeka. Je udivujúce, že Boh dal schopnosť tým, ktorí príjmu Jeho Syna ako svojho Spasiteľa, tým, čo veria v Jeho meno, dal moc stať sa deťmi Božími. A keďže sme jeho deti, tak sme aj jeho dediči, sme dedičmi Božími a spoludedičmi Kristovými, sme teda dedičmi všetkého čo on vlastní – máme večný život.

    14. brotherrr says:

      Biblické referencie sú veľmi podstatné, pretože bez autority Biblie ktorá je obsiahnutá v tomto článku by tento článok nestál za viac ako akýkoľvek iný ľudský názor; ktorý sám osebe býva často nesprávnym a skresleným pochopením Boha.

      Spoznať môžeme jedine to, čo sa Boh sám rozhodol o sebe vyjaviť. Jednou z Božích vlastností alebo charakteristík je “svetlo”, čo znamená, že on sám zjavuje informácie o sebe samom. Stvorenie, Biblia a Slovo, ktoré sa stalo telom (Ježiš Kristus) nám pomáhajú spoznávať, kto vlastne Boh je.

      Boh je naším Stvoriteľom a my sme súčasťou Jeho stvorenia. Boh povedal, že stvoril človeka na svoj obraz. Človek stojí nad všetkým ostatným stvorením a má nad ním vládul. Stvorenie bolo poškvrnené ‘pádom’ ale stále nesie pečať Jeho diela. Keď pozorujeme nekonečnosť, zložitosť, krásu a poriadok stvorenia, môžeme zakúsiť aspoň čiastočne aký úžasný je Boh.

      Zmienka aspoň o niektorých Božích menách nám môže pomôcť pri hľadaní Božích vlastností. Sú to nasledovné:

      Elohim – Silný, Božský
      Adonai – Pán v zmysle vzťahu Pána a služobníka
      El Eljon – Najvyšší, Najmocnejší
      El Roi – Mocný, ktorý všetko vidí
      El Šaddai – Všemocný Boh
      El Olam – Večný Boh
      Jahweh – PÁN “Ja SOM”, čo znamená večný sám zo seba existujúci Boh.

      Boh je večný, čo znamená bez začiatku a bez konca svojej existencie. Je nesmrteľný, nekonečný. Boh je nemenný, čo znamená, že nepodlieha žiadnym zmenám; t. j. Boh je absolútne spoľahlivý a dôveryhodný. Boh je neporovnateľný, čo znamená, že nik nie je ako On v diele ani v bytí; Jemu niet rovného a On je dokonalý. Boh je nepostihnuteľný, nepreskúmateľný, nie je možné Ho dokonale prebádať a pochopiť.

      Boh je spravodlivý, čo znamená, že všetci sú pred Ním rovní, nikoho neuprednostňuje. Boh je všemohúci, čo znamená, že má absolútnu moc; môže robiť všetko, čo sa rozhodne urobiť, Jeho činy budú vždy v súlade s ostatnými Jeho vlastnosťami. Boh je všadeprítomný, čo znamená, že je prítomný všade a v každej chvíli. Toto však neznamená, že Boh je všetko. Boh je vševedúci, čo znamená, že pozná minulosť, prítomnosť aj budúcnosť, vie dokonca, čo si myslíme v každej chvíli, a keďže všetko vie, Jeho spravodlivosť bude vždy dokonaná.

      Boh je jediný, čo znamená, že niet iného Boha, ale tiež to, že On je jediná bytosť, ktorá dokáže uspokojiť najhlbšie túžby a potreby nášho srdca a jedine On je hodný nášho uctievania a oddanosti. Boh je spravodlivý, čo znamená, že neodpustí nijaký zlý skutok; pre Jeho spravodlivosť a právo museli byť naše hriechy vložené na Ježišove plecia a Ježiš musel prejsť Božím súdom, aby naše hriechy boli odpustené.

      Boh je zvrchovaný, čo znamená že je suverénny a celé Jeho stvorenie spolu či už vedome alebo nevedome nemôže zmariť Jeho zámery. Boh je duch, čo znamená, že je neviditeľný. Boh je trojjediný, čo znamená, že je v troch osobách, rovnaký vo svojej podstate, moci aj sláve. Všimnite si, že v prvej citovanej pasáži z Písma, výraz ‘meno’ je v jednotnom čisle, hoci ide o tri odlišné osoby- “Otec, Syn, Svätý Duch”. Boh je pravda, čo znamená, že je v dokonalom súlade so všetkým, čím je, a zostane takým neporušiteľným a niet v Ňom lži.

      Boh je Svätý, čo znamená, že je oddelený od všetkej nemravnosti a Jeho hnev je namierený proti hriechu. Boh vidí všetko zlo a Jeho hnev je namierený proti zlu; Písmo zvyčajne uvádza oheň spolu s Jeho Svätosťou. Boh je opísaný ako všetko spaľujúci oheň. Boh je milostivý – toto zahŕňa Jeho dobrotu, láskavosť, milosrdenstvo a lásku – čo sú slová, ktoré aspoň čiastočne vystihujú jeho podstatu. Ak by nebolo Božej milosti, ostatné Božie vlastnosti by vylučovali akýkoľvek prístup človeka k Bohu. Našťastie to tak nie je, lebo On túži poznať každého z nás osobne.

    15. brotherrr says:

      Biblia nám hovorí, že Boha nikto nikdy nevidel okrem Pána Ježiša Krista. V knihe Exodus, Boh vyhlasuje: „Nebudeš môcť vidieť moju tvár, lebo človek ma neuvidí, ak má ostať nažive.“ Tieto Písma sa zdajú byť v rozpore s inými Písmami, ktoré popisujú rôznych ľudí, ktorí „videli“ Boha. Napríklad, tiež kniha Exodus opisuje Mojžiša ako hovoril s Bohom „tvárou v tvár.“ Ako mohol Mojžiš hovoriť s Bohom „tvárou v tvár“, ak nikto nemôže vidieť Božiu tvár a žiť? V tomto prípade, fráza „tvárou v tvár“ je obrazné vyjadrenie vzťahujúce sa na to, že boli vo veľmi blízkom spoločenstve. Boh a Mojžiš sa rozprávali navzájom, ako keby boli dve ľudské bytosti, ktoré majú blízky rozhovor.

      V Genesis, Jákob videl Boha, ktorý sa objavil ako anjel; on nevidel skutočne Boha. Samsonovi rodičia boli vydesení, keď si uvedomili, že videli Boha, ale oni Ho videli ako sa objavil len ako anjel. Ježiš bol Boh v tele, takže, keď Ho ľudia videli, videli Boha. Takže, áno, Boha môžeme „vidieť“ a mnohí ľudia Ho „videli“ a aj dnes poznám ľudí ktorí ho vidia. A zároveň, nikto nikdy nevidel Boha zjaveného v celej svojej sláve. V našom padlom ľudskom stave, keby sa nám Boh plne odhalil, boli by sme strávení a zničení. Preto sa Boh zahaľuje a objavuje sa vo forme, v ktorej Ho môžeme „vidieť“. Avšak, toto je niečo úplne iné, ako vidieť Boha vo všetkej Jeho sláve a zobrazenej svätosti. Ľudia videli vízie Boha, obrazy Boha a zjavenie Boha, ale nikto nikdy nevidel Boha v celej Jeho plnosti.

    16. godsangles says:

      Existuje očistec? Toto je posolstvo duší z očistca
      posolstvo povedané bratovi Jozefovi:
      Duša z očistca 1
      Hľa, prichádzam odtiaľ, kde planie oheň Božej lásky. Som duša, ktorá je v očistcovom ohni – podľa ľudských rokov – na desať rokov. Touto cestou som to mohla tebe, brat môj, oznámiť. Prosím o dve sväté omše. Som zabudnutá svojou rodinou, ktorá žije v Austrálii v meste Sydney. Prosím, modli sa za mňa a tiež prosím vaše spoločenstvo i všetkých, čo budú čítať tieto slová, ktoré môžem tebe povedať. Modlite sa za všetky dušičky, ktoré trpia a očakávajú Božiu svätú priazeň. Veľmi trpíme, veľmi nás spaľuje tento plameň, ktorý je plameňom Božej lásky. Sme šťastní, lebo žijeme s myšlienkou a v túžbe na nášho svätého Boha a na všetkých svätých v nebesiach. Brat môj, povedz všetkým, že peklo, ktoré som videla, keď som prechádzala zo života pozemského do večného, je, a je hrozné, veľmi hrozné. Každý živý má slobodnú vôľu a preto sa môže rozhodnúť o svojom budúcom šťastí.

      Duša z očistca 2
      Ja som žila ľahostajný život, no vždy som milovala svätú Pannu a vždy som sa k nej modlila. Ale keď som ochorela na rakovinu a veľmi rýchlo to šlo so mnou dole, zabudla som na niečo, z čoho som sa chcela vyspovedať. Už som to však nestihla. Prišiel čas, keď som upadla do kómy a o nejaký čas som vydýchla. Moja duša sa ocitla pred svojím Sudcom, ktorý bol však nežný, plný lásky a svetla. Môj ortieľ bol hrozný, no v tej chvíli som však pocítila silu, ktorá vychádzala od krásnej svätej Panej, ktorá ma zachránila pred veľkým zatratením. Preto vás prosím, majte vo veľkej úcte túto svätú, krásnu Pani, ktorá je mocnou Orodovnicou u svätého Boha a Spasiteľa. Uctievajte si ju a modlite sa k nej, ona je plná lásky. Modlite sa však k svätému Bohu a Pánu Ježišovi, ktorý je Kráľom. Jeho pohľad je nádherný a sála z neho láska. On je samé Milosrdenstvo, ktoré je našou záchranou.

      Duša z očistca 3
      Chválim svätého Boha, chválim a ďakujem svätej Panne za orodovanie a pomoc, ktorú mi preukázala. Som v hlbokom očistci a preto mi dobrotivý Pán Boh dovolil, aby som mohla prosiť o modlitby. Pýtaš sa ma brat, ako som sa volala. Moje meno bolo Monika. Toto je meno, ktoré zostalo i s mojím telom na svete a skončilo v hrobe. Moje slová sú určené i tým, čo tak málo dôverujú a veria. Je veľmi, veľmi zlé byť neveriacim a tiež vlažným veriacim! Ešte vám poviem toto: buďte milosrdní a pomáhajte biednym a cudzím. Toto Pán mimoriadne miluje a všetkých milosrdných obklopí veľkými milosťami.
      Brat môj, prosím, prosím o dve sväté omše a modlitby za mňa i za všetkých, čo sú tiež v očistci. Ďakujeme. Sláva Bohu na výsostiach. Duše v očistci.

    17. godsangles says:

      Viete čo má prísť? Posolstvo od P. Boha
      Mladí žijú v zábavách a radovánkach a znesväcujú, čo je sväté

      Slová Pána Ježiša bratovi Jozefovi:
      Brat môj, napíš moje slová pre človeka sveta.

      Ja, váš Boh a Spasiteľ sveta sa vám ozývam skrze môjho syna, aby som vám oznámil toto posolstvo:
      Deň čo deň plynie vo svete a ja som znepokojený z toho, čo je človek schopný vykonať za jeden deň i noc. Je toho príliš veľa a hriech je veľký, ťaží človeka a tlačí ho do pekelnej priepasti. Moje volanie prehlušuje rachot áut, hudby, hádok, kriku, streľby, výbuchov, plaču, kliania. Nepokoj vládne navonok i vo vnútri človeka. Mladí žijú v zábavách, radovánkach, nečistote srdca. Urážajú moje meno a znesväcujú, čo je sväté. Toľko nepokoja a toľko hriechu je vo svete! Ach, som Spasiteľ i Boh, moje Srdce krváca nad touto spúšťou ľudského hriechu a ľahostajnosti. Mladé srdcia sú naplnené túžbou po majetkoch a popularite. Chcú sa podobať tým, čo kráčajú poväčšine do zatratenia. Deň človeka je krátky, lebo sám skracujem čas, ktorý človek nemôže premerať žiadnym časomeračom. Ja však som skrátil čas a človek tak má menej času konať zlo, no i tak je toho veľmi, veľmi veľa. Hovorím o človeku a o dni v celom svete. Deň a noc, noc a deň, každú minútu, každým úderom srdca zomiera človek a odchádza do večnosti. Každý mi musí preukázať svoje skutky a viny. Moja svätosť je znepokojená nad ľahostajnosťou človeka, lebo je veľmi veľa duší zatratených a veľmi málo spasených. Mojím veľkým milosrdenstvom opovrhuje a ten či onen človek ho odvrhuje v poslednej minúte života, a tak padá do zatratenia. Dokedy ma chcete pokúšať, dokedy mám ustupovať, dokedy ešte? !

      Počúvaj človeče sveta, počúvaj moje slová:
      Ak sa svet nespamätá a bude pokračovať v tomto hroznom rúhaní sa proti mne Bohu, a Otcu, Pánovi neba i zeme, dovolím, aby satanova zloba pohltila svojou pekelnou zlobou celý svet. Dopustím na svet boje a nepokoje, smrť bude vašou sestrou a bude vám podávať ruky, tam kde príde. Príde ten, čo je už vo svete a čaká na vhodnú chvíľu, aby sa zmocnil trónu moci a vládol mocnostiam i celému svetu. Beda všetkým, čo sa mu nepodrobia. Cirkev svätá bude pošliapavaná, no nie zničená. Každý bude poznať každého, budete mať číslo tam, kam vám ho dajú tí, čo to budú robiť. Každý bude označený a nikto neujde pred tým, komu bol podriadený. Bude to čas veľkých bolestí a strádania. Preto vám to hovorím, aby vaše srdcia zmenili cieľ a obrátili sa ku mne, k Bohu neba i zeme!! Dopustím choroby a nepokoj. Každý, kto bude očíslovaný, bude pod dohľadom toho, ktorý bude vládnuť nad vašou mysľou a rozhodovaním sa. Budete v pasci, lebo nič nezvládnete. Potom prídu choroby, čo som už spomenul. Beda každému, čo bude mať toto číslo – znak šelmy.
      Svet kráča veľmi zlým smerom, veľmi zlým smerom. Každého, každého kto, bude túžiť po svetskom živote, toto zasiahne. Beda každému, čo si bude zhromažďovať hmotné statky na zemi, lebo ten nebude mať poklad v nebesiach. Netúžte po svetskom, ale po nebeskom poklade, lebo ten vám nik nevezme.
      Toto sú moje slová, toto je moje varovanie. Modlite, sa a buďte dobrého ducha. Žite pre mňa, vášho Boha a Spasiteľa. Žehnám vás a pokoj vám dávam. Amen.

    18. godsangles says:

      Vieš Koľko ľudí svojím životom kráča do pekla ? Štatistiky pekla:Každý druhý z nás mladých skončí v pekle!

      Aj takéto informácie zazneli v posolstvách, ktoré dostáva Jozef z Bratislavy od Pána Ježiša. Sú to príliš vysoké čísla, ak si plne uvedomíme, čo je to peklo. Posúďte sami:

      Ježiš Kristus hovorí: „Každý tretí človek sveta padá do pekelného ohňa, každý tretí človek sa nenávratne stráca v plameňoch, ktoré sú plameňmi prekliatia. Každé siedme dieťa kráča v ústrety pekelnému ohňu. Každý dvadsiaty môj služobník-kňaz) kráča do pekelného ohňa, každý osemnásty rehoľník kráča do pekelného ohňa. A mládež sveta – každý druhý, každý druhý z vás kráča do pekelného ohňa! Taký je tento svet zradný a život je vo veľkom nebezpečenstve, pretože odmietate moju pomoc, odmietate moju prítomnosť, odmietate všetko, čo je so mnou spojené. Odmietate anjelov strážnych, čo je veľmi zlé pre vaše žitie.“

      „Veľmi veľa ľudí zamenilo lásku a šťastie svojho Pána Boha za hriešnosti tohto sveta.Veľmi veľa mojich detí, ktoré som objímala, keď ich môj drahý Syn Ježiš krstil a očistil od dedičného hriechu, opustilo Pánove cesty.“

      „V pekle je veľa duší len preto, že neprijali Božie milosrdenstvo a odmietli tento dar, keď odchádzali zo sveta. Tak sa sami odsúdili na večné zatratenie.“

      „Peklo je ukrutné a strašné miesto. Keby ho smrteľný človek videl, od strašnej hrôzy by zomrel. Je veľmi nerozvážne, keď človek 20. storočia prestal veriť v peklo, lebo keby ho raz človek videl, už nikdy by nezhrešil. Ale každý človek má slobodnú vôľu a svoj rozum. Sám sa musí rozhodnúť, či bude žiť pre Pána Boha alebo pre satana a napokon pre večnú bolesť a utrpenie, ktoré sa nebude zmenšovať, ale naopak, zväčšovať naveky.“

      „Vyzývam vás, moji bratia a sestry, vyzývam vás, verte v peklo, lebo peklo je bližšie, ako si myslíte. Do pekla sa dostávajú duše, ktoré v peklo neverili. To som už povedal svojej služobníčke Faustíne, ktorá bola svojím duchom v pekle a videla utrpenie, ktoré tam vládne. Upozorňujem vás, robte dobré skutky, milujte sa, milujte lásku, milujte nebo, milujte moje Srdce a Srdce mojej drahej Matky, aby vás chránilo pred peklom. Hovorím vám – v pekle je veľa duší boháčov, ktorí počas svojho života mali všetko, ale v duchovnom svete nemali nič.“

    19. godsangles says:

      Vieš Koľko ľudí svojím životom kráča do pekla ? Štatistiky pekla:Každý druhý z nás mladých skončí v pekle!
      Aj takéto informácie zazneli v posolstvách, ktoré dostáva Jozef z Bratislavy od Pána Ježiša. Sú to príliš vysoké čísla, ak si plne uvedomíme, čo je to peklo. Posúďte sami:

      Ježiš Kristus hovorí: „Každý tretí človek sveta padá do pekelného ohňa, každý tretí človek sa nenávratne stráca v plameňoch, ktoré sú plameňmi prekliatia. Každé siedme dieťa kráča v ústrety pekelnému ohňu. Každý dvadsiaty môj služobník-kňaz) kráča do pekelného ohňa, každý osemnásty rehoľník kráča do pekelného ohňa. A mládež sveta – každý druhý, každý druhý z vás kráča do pekelného ohňa! Taký je tento svet zradný a život je vo veľkom nebezpečenstve, pretože odmietate moju pomoc, odmietate moju prítomnosť, odmietate všetko, čo je so mnou spojené. Odmietate anjelov strážnych, čo je veľmi zlé pre vaše žitie.“

      „Veľmi veľa ľudí zamenilo lásku a šťastie svojho Pána Boha za hriešnosti tohto sveta.Veľmi veľa mojich detí, ktoré som objímala, keď ich môj drahý Syn Ježiš krstil a očistil od dedičného hriechu, opustilo Pánove cesty.“

      „V pekle je veľa duší len preto, že neprijali Božie milosrdenstvo a odmietli tento dar, keď odchádzali zo sveta. Tak sa sami odsúdili na večné zatratenie.“

      „Peklo je ukrutné a strašné miesto. Keby ho smrteľný človek videl, od strašnej hrôzy by zomrel. Je veľmi nerozvážne, keď človek 20. storočia prestal veriť v peklo, lebo keby ho raz človek videl, už nikdy by nezhrešil. Ale každý človek má slobodnú vôľu a svoj rozum. Sám sa musí rozhodnúť, či bude žiť pre Pána Boha alebo pre satana a napokon pre večnú bolesť a utrpenie, ktoré sa nebude zmenšovať, ale naopak, zväčšovať naveky.“

      „Vyzývam vás, moji bratia a sestry, vyzývam vás, verte v peklo, lebo peklo je bližšie, ako si myslíte. Do pekla sa dostávajú duše, ktoré v peklo neverili. To som už povedal svojej služobníčke Faustíne, ktorá bola svojím duchom v pekle a videla utrpenie, ktoré tam vládne. Upozorňujem vás, robte dobré skutky, milujte sa, milujte lásku, milujte nebo, milujte moje Srdce a Srdce mojej drahej Matky, aby vás chránilo pred peklom. Hovorím vám – v pekle je veľa duší boháčov, ktorí počas svojho života mali všetko, ale v duchovnom svete nemali nič.“

    20. godsangles says:

      Veríš na nebo? Viete čo hovorí o nebi Boh a Nebeská Matka?Ani oko nevidelo, Ani ucho nepočulo čo Boh pripravil tým, ktorí ho milujú.

      Hoci si to málokto uvedomuje, cieľom ľudského života je žiť tak, aby sme po smrti prišli do neba, kde budeme žiť večne s Bohom. Teda našim konečným cieľom je nebo. Čo hovorí o nebi Boh a Nebeská Matka prostredníctvom vizionára Jozefa ?

      Pán Ježiš hovorí: “Kto kráča za mnou a drží sa mojich zákonov, príde do cieľa a tým cieľom je večný domov, kde panuje večná láska a radosť. Hovorím vám, moji drahí, tam, kam raz prídete a kde budete žiť naveky, je miesto večnej radosti, lásky a Božej prítomnosti. Vstupujete do Božej lásky a vynárate sa vo svetle veľkej svätosti. Ste prežiarení a šťastie nekončí, ale nové a nové šťastie vás objíma. Láska, ktorá je všade, je taká krásna, že vaša duša sa od samej lásky vznáša k Pánu Bohu. Hľadíte do tváre Pána Boha a on vás prijíma a znova prijíma až naveky. Stromy, tráva, voda, vtáctvo, zvieratá, kvety, to všetko je preniknuté láskou! Každý kvietok vyžaruje úžasnú vôňu a má prenádhernú krásu, vtáci spievajú na slávu Božiu. Chór anjelov prespevuje Pánu Bohu pieseň, ktorá je piesňou svätých; vody sú číre a čisté, celé večné kráľovstvo je prežiarené svetlom. Každý smrteľný človek, ktorý by tú krásu uvidel, by zomrel od radosti, ktorá by mu roztrhla srdce. Áno, moji drahí, to je iba zlomok, jeden lúč z toho, čo vás čaká vo vašom večnom domove. Preto vás vyzývam, žite pre mňa, žite pre vašich blížnych, žite pre lásku, ktorej je vo svete tak málo. Oplatí sa žiť pre večnosť, ktorá je vašou šťastnou vlasťou.”

      Nebeská Matka hovorí o nebi:
      „Božie kráľovstvo je miesto, ktoré prekvitá vôňou nesmierne krásnych kvetov, zelene krásnych lúk, nekonečnou láskou a nepredstaviteľným šťastím pre človeka žijúceho vo svete. Toto šťastie sa stupňuje a duše svätých žiaria šťastím a pokojom. Božia velebnosť vyžaruje svetlo lásky a šťastia, plody stromov sú šťavnaté a krásne, svetlo, ktoré žiari v Božom kráľovstve pokoja, je vyžarované z Božej velebnosti a svätosti. Toto svetlo je slasťou pre všetky duše svätých. Toto veľké, šťastné spoločenstvo prebýva v nekonečnej láske, v šťastí a v pokoji. Spev je počuť v celom Božom kráľovstve, príbytky sú krásne a žiariace čistotou. Teplo, láska, šťastie, krása a svätosť, prítomnosť Najsvätejšej Trojice, robí duše svätejšie a šťastnejšie. Ja, vaša Matka lásky, žijem v tomto spoločenstve, čakám na každého z vás, čakám vás v nebi a túžobne vás volám.“

      „Stále majte na mysli, že patríte svojmu Stvoriteľovi, ktorý vás čaká, aby vás priviedol do zasľúbenej krajiny, ktorá je krajinou lásky, pokoja, svätosti, svetla a je obklopená krásou i nekonečnou scenériou, akej na svete niet. Aká je to veľká radosť, keď sa stretnete s celou svojou rodinou tu u nás. Sú tu rodiny tak, ako boli vo svete. Nedelia sa však o lásku, ale sa milujú všetci navzájom a robia si radosť, aby ten druhý mal ešte väčšiu radosť, ako ten, čo mu ju chce dať. Áno, moje dietky, tieto krásne duše sú svetlom Božieho stvorenia, ktoré vzdávajú veľkú vďaku za to, že môžu žiť v nekonečnom blahu a šťastí a to na veky. Sú to skutočne krásne a šťastné spoločenstvá s Pánom Bohom, Duchom Svätým a mojím Synom Ježišom. Ja, vaša Matka, som s nimi, aby som sa tešila z ich šťastia.“

    21. brotherrr says:

      Poznáš Božiu dobrotu a milosrdenstvo?

      V denníku sestry Faustíny nás Ježiš pozýva čerpať z jeho nekonečného milosrdenstva a dôverovať jeho súcitu a odpusteniu. Sľubuje veľkú milosť tým, ktorí budú ohlasovať jeho veľké milosrdenstvo.

      „Ja sám ich budem v hodinu smrti chrániť ako svoju chválu. Aj keby hriechy duše boli čierne ako noc, ak sa hriešnik obráti k môjmu milosrdenstvu, vzdáva mi najväčšiu slávu a je cťou môjho umučenia. Keď duša oslavuje moju dobrotu, satan sa pred ňou trasie a uteká na samé dno pekla“ (Denníček, 378). Kristus neprestajne klope na dvere nášho srdca, aby nám pripomenul, že ak sa budeme utiekať k jeho Božiemu milosrdenstvu, oslobodí našu dušu od zlého, obnoví našu lásku a očistí naše úmysly. Hriech je náš najväčší priestupok, lebo nás vedie k strašnému koncu a k večnému zatrateniu. Dôverovať Ježišovi, modliť sa k nemu a spoliehať sa naňho – to je cesta k našej spáse. Ježiš nás uisťuje, že jeho prebodnuté srdce nás v hodine smrti neopustí. Nikdy nie je neskoro zrieknuť sa zla a vykročiť na cestu spásy. Kristus si vybral Faustínu, jednoduchú, nevzdelanú mníšku, ktorá mu úplne dôverovala, a poveril ju veľmi dôležitou úlohou: hlásať svetu jeho milosrdnú lásku. „Dnes posielam teba k celému ľudstvu s mojím milosrdenstvom. Nechcem trestať ubolené ľudstvo, ale túžim ho uzdraviť a privinúť k svojmu milosrdnému srdcu“ (Denníček, 1588). Si tajomníčkou môjho milosrdenstva. Vybral som si ťa do tohto úradu v tomto i budúcom živote (Denníček, 1605) …aby si dávala dušiam poznať moje veľké milosrdenstvo, ktoré mám pre ne, a povzbudzovala ich k dôvere v priepasť môjho milosrdenstva (Denníček, 1567).

      Faustinino poslanie rozšíriť posolstvo Božieho milosrdenstva sa začalo 22. februára 1931. Kristus sa jej zjavil vo videní a prikázal jej, aby namaľovala jeho obraz, kde mu zo srdca vychádza červený a svetlý lúč. Na obraze malo byť napísané: Ježišu, dôverujem Ti.
      V Denníčku píše: „Uzrela som Pána Ježiša v bielom rúchu. (…) Po chvíli mi Ježiš povedal: „Namaľuj obraz podľa toho, ako ma teraz vidíš, dolu s nápisom: Ježišu, dôverujem Ti. Túžim, aby tento obraz bol uctievaný najprv vo vašej kaplnke a potom aj na celom svete“ (47).
      „Sľubujem, že duša, ktorá bude tento obraz uctievať, nezahynie. Sľubujem jej tiež víťazstvo nad nepriateľmi už tu na zemi a zvlášť v hodinu smrti. Ja sám ju budem chrániť ako svoju chválu“ (48).

      Keď sa Faustína opýtala Ježiša, čo znamenajú dva lúče na obraze, odvetil: „Tieto dva lúče znamenajú krv a vodu – svetlý lúč predstavuje vodu, ktorá omilosťuje duše, červený lúč znamená krv, ktorá je životom duší. Tieto dva lúče vyšli z hĺbky môjho milosrdenstva vtedy, keď moje zomierajúce srdce bolo kopijou prerazené na kríži“ (299).
      Faustininou úlohou bolo pripomínať svetu Božiu lásku ku každej ľudskej bytosti, aj k najväčším hriešnikom; predstaviť nové formy zasvätenia sa Božiemu milosrdenstvu; podnietiť vznik veľkého hnutia stúpencov a apoštolov Božieho milosrdenstva, ktorí by viedli ľudí k obnove kresťanského života v duchu tejto úcty; t.j. v radostnom duchu detskej dôvery v Boha a lásky k blížnemu.

      Božie milosrdenstvo a Faustinin Denníček
      Podstatou Božieho posolstva svätej Faustíne je, že žijeme v čase milosrdenstva. Súčasná doba, väčšmi než ktorákoľvek iná, si vyžaduje veľké vyliatie Božieho milosrdenstva. Zjavenia sestry Faustíny sa stali známe pod názvom „Posolstvo Božieho milosrdenstva“, kde „Božie milosrdenstvo“ nahradilo pôvodné „Najsvätejšie Srdce“. Ježiš mnohokrát zjavuje Faustíne, aké veľké je jeho milosrdenstvo.
      „Otvoril som svoje srdce ako živý prameň milosrdenstva. Nech z neho čerpajú život všetky duše. Nech sa priblížia k moru milosrdenstva s veľkou dôverou. Hriešnici dosiahnu ospravedlnenie a spravodliví sa upevnia v dobrom. Kto vložil dôveru v moje milosrdenstvo, tomu v hodine smrti naplním dušu svojím pokojom (1520).
      „Dávam ľuďom nádobu, s ktorou majú prichádzať k prameňu milosrdenstva pre milosti. Tou nádobou je tento obraz s nápisom: Ježišu, dôverujem Ti“ (327).
      „Som láska a milosrdenstvo samo. Keď sa duša približuje ku mne s dôverou, napĺňam ju takou veľkou milosťou, že sa do nej nezmestí, ale vyžaruje ju na iné duše“ (1074).

      Faustinin Denníček nám hovorí, že nestačí dôverovať Ježišovi. Musíme prejavovať milosrdenstvo svojim blížnym skutkom, slovom i modlitbou (742). Ježiš hovorí Faustíne: „Ak duša nekoná skutky milosrdenstva akýmkoľvek spôsobom, nedosiahne moje milosrdenstvo v deň súdu (1317).

      „Pán mi povedal: „Nech ťa vôbec nezaujíma, ako kto koná, ty konaj tak, ako ti ja prikazujem. Máš byť mojím živým odrazom skrze lásku a milosrdenstvo.“ Odpovedala som: „Pane, keď často zneužívajú tvoju dobrotu.“ „To nič, dcéra moja, nech ťa to nezaujíma. Ty buď vždy milosrdná voči všetkým a zvlášť voči hriešnikom“ (1446).
      „Ach, ako ma bolí, že duše sa vo svätom prijímaní tak málo spájajú so mnou. Čakám na ne, a ony sú voči mne ľahostajné. Milujem ich tak nežne a úprimne, a ony mi nedôverujú. Chcem ich zasypať milosťami – ony ich nechcú prijať. Zaobchádzajú so mnou ako s niečím mŕtvym, a predsa mám srdce plné lásky a milosrdenstva. Aby si poznala aspoň trochu moju bolesť, predstav si najnežnejšiu matku, ktorá veľmi miluje svoje deti, avšak deti pohŕdajú matkinou láskou. Rozjímaj nad jej bolesťou, nikto ju nepoteší. To je slabý obraz a podobenstvo o mojej láske“ (1447).

      V Denníčku sa stretávame s nádhernými modlitbami k Božiemu milosrdenstvu, modlitbami, ktoré nás podnecujú uctievať Božie nekonečné milosrdenstvo a zľutovať sa nad dušami, ktoré sa s ním túžia zjednotiť. „Za všetko zvelebuj, duša moja, Pána a oslavuj jeho milosrdenstvo, lebo jeho dobrota je bezhraničná. Všetko pominie, ale jeho milosrdenstvo nemá hraníc ani konca. Hnev má svoj koniec, milosrdenstvo je bez hraníc. Ó, Bože môj, ešte aj v trestoch, ktorými sa dotýkaš zeme, vidím priepasť Tvojho milosrdenstva. Keď nás trestáš tu na zemi, oslobodzuješ nás od večného trestu. Teš sa, všetko stvorenie, lebo si bližšie Bohu v jeho nekonečnom milosrdenstve než nemluvňa k srdcu matky. Ó, Bože, si samé zľutovanie pre najväčších hriešnikov, ktorí úprimne činia pokánie. Čím je hriešnik väčší, tým má väčšie právo na milosrdenstvo Božie (423).

      Svätá Faustína nám pripomína význam Eucharistie a Najsvätejšej Trojice: „Ježišu, prichádzaš ku mne vo svätom prijímaní, Ty, ktorý si ráčil urobiť si príbytok (…) v malom nebi môjho srdca. Po celý deň sa snažím byť s Tebou, nenechávam Ťa ani na chvíľu samého. Hoci som v spoločnosti ľudí či spolu s chovanicami, moje srdce je vždy spojené s ním. Keď zaspávam, obetujem mu každý úder svojho srdca. Keď sa prebúdzam, ponáram sa v ňom bez slov. Keď sa prebudím, chvíľu zvelebujem Svätú Trojicu a ďakujem, že mi ráčila darovať ešte jeden deň. Že ešte raz sa zopakuje vo mne tajomstvo vtelenia Tvojho Syna, že ešte raz sa v mojich očiach zopakuje Tvoje bolestné umučenie. Vtedy sa snažím uľahčiť Ježišovi, aby prešiel cezo mňa do iných duší. S Ježišom idem všade, jeho prítomnosť ma sprevádza všade (486).

      Korunka k Božiemu milosrdenstvu
      Sám Ježiš nám hovorí, prečo je dôležité modliť sa túto modlitbu: „Modli sa neustále túto korunku, ktorú som ťa naučil. Ktokoľvek sa ju bude modliť, dosiahne v hodine smrti veľké milosrdenstvo. Kňazi ju budú podávať hriešnikom ako poslednú záchranu. Hoci by bol hriešnik najzatvrdilejší, ak sa len raz pomodlí túto korunku, dosiahne milosti z môjho nekonečného milosrdenstva. Túžim, aby celý svet poznal moje milosrdenstvo. Dušiam, ktoré dôverujú môjmu milosrdenstvu, túžim udeliť nepochopiteľné milosti“ (687).
      „Ó, aké veľké milosti udelím dušiam, ktoré sa budú modliť túto korunku. Hlbiny môjho milosrdenstva sa dávajú do pohybu pre tých, ktorí odriekajú túto korunku (848).
      „Každú dušu, ktorá sa pomodlí túto korunku, budem v hodinu smrti brániť ako svoju chválu. Ak sa ju pri zomierajúcom pomodlia druhí, dosiahnu tie isté odpustky (811).
      „Korunkou vyprosíš všetko, ak to, o čom prosíš, bude v zhode s mojou vôľou“ (1731).

      Posolstvo milosrdenstva
      Posolstvo milosrdenstva je jednoduché: Boh nás všetkých miluje, nech sme akokoľvek hriešni. Chce, aby sme sa k nemu obrátili a on nás mohol požehnať. Chce, aby sme spoznali jeho milosrdenstvo a dovolili mu plynúť skrze nás na druhých. Takto budeme mať všetci podiel na jeho radosti. Ešte raz: Je to ľahké ako abeceda: proste o jeho milosrdenstvo. Boh chce, aby sme k nemu pristupovali, ľutovali svoje hriechy a prosili ho o milosť. Buďte milosrdní. Boh chce, aby sme dosiahli jeho milosrdenstvo a a aby ho skrze nás dosiahli aj druhí. Bezhraničná dôvera. Boh chce, aby sme vedeli, že milosti jeho milosrdenstva závisia od našej dôvery.

      Odovzdávam ho všetkým ľuďom, aby lepšie poznali skutočnú tvár Boha i svojich bratov… Sestra Faustína Kowalská vo svojom denníku píše: „Pociťujem nesmiernu bolesť, keď vidím utrpenie svojich blížnych. Všetko utrpenie mojich blížnych mi napĺňa srdce; nosím ich muky v mojom srdci, až ma to fyzicky ničí. Kiež by ma zaplavili všetky ich bolesti, aby sa im uľavilo (Denníček, 365). Takýto veľký je súcit, ktorý pramení z lásky, keď je jej meradlom Božia láska! (…) Práve táto láska musí v dnešnej dobe inšpirovať ľudstvo, ak má obstáť v kríze zmyslu života, vyriešiť najrôznejšie problémy, a najmä brániť ľudskú dôstojnosť. Posolstvo Božieho milosrdenstva je teda aj posolstvom o hodnote každého človeka. Bohu je každý človek drahý, Kristus položil život za všetkých, Boh každému dáva svojho Ducha a ponúka dôverný vzťah… Toto utešujúce posolstvo je určené najmä tým, ktorí postihnutí ťažkou skúškou či gniavení váhou svojich hriechov prestali veriť v život a nie sú ďaleko od priepasti zúfalstva. Im Kristus ukazuje svoju nežnú tvár; dopadajú na nich lúče z jeho srdca, zahrievajú ich, ukazujú cestu a napĺňajú nádejou. Koľko duší našlo útechu v modlitbe Ježišu, dôverujem Ti, ktorú Prozreteľnosť zjavila sestre Faustíne! Tento jednoduchý úkon odovzdania sa Ježišovi rozháňa všetky mračná a dovoľuje lúču svetla preniknúť každým životom. Ježišu, dôverujem Ti!

      Ježiš svätú Faustínu vyzval, aby si písala denník. Tieto mimoriadne zápisky odhaľujú hĺbku a bohatstvo jej duchovného života a spojenia s Bohom. Dostalo sa jej veľkých milostí a mnohých duchovných darov: darov kontemplácie, zjavení, vízií, proroctiev, skrytých stigiem, čítania v ľudských dušiach a hlbokého poznania tajomstva Božieho milosrdenstva a taktiež zriedkavého daru mystického sobáša.

      Keď sa Faustinin duchovný otec dozvedel o jej videniach, najprv ju podrobili psychiatrickému vyšetreniu. Po overení jej duševného stavu dal zavolať maliara, aby pod jej vedením namaľoval verný obraz jej videnia milosrdného Spasiteľa.
      Ježiš žiadal Faustínu, aby prvá nedeľa po Veľkej noci bola Nedeľou milosrdenstva, „sviatkom Božieho milosrdenstva“, dňom, keď budú jeho milosti prúdiť všetkým, ktorí o ne prosia. Faustíne povedal: „Túžim, aby kňazi ohlasovali moje veľké milosrdenstvo voči hriešnym dušiam. Nech sa nijaký hriešnik nebojí ku mne priblížiť“(50).
      Nedeľu Božieho milosrdenstva teraz slávia tisíce katolíckych farností po celom svete. Denníček svätej Faustíny opisuje Ježišov prísľub tým, ktorí sa zúčastnia slávenia tohto Sviatku milosrdenstva: „Kto v tento deň pristúpi k prameňu života, dosiahne úplné odpustenie hriechov aj trestov“ (300).
      „Túžim, aby Sviatok milosrdenstva bol úkrytom a útočišťom pre všetky duše, zvlášť pre úbohých hriešnikov. V tento deň je otvorené vnútro môjho milosrdenstva. Vylievam celé more milostí na duše, ktoré sa priblížia k prameňu môjho milosrdenstva. Ktorá duša pristúpi k svätej spovedi a svätému prijímaniu, dosiahne úplné odpustenie vín a trestov… Nech sa nebojí priblížiť ku mne žiadna duša, hoci by jej hriechy boli ako šarlát… Ľudstvo nenájde pokoj, kým sa nevráti k prameňu môjho milosrdenstva“ (699).

    22. godsangles says:

      Veríš tomu, že existuje aj škodlivá a veľmi nebezpečná hudba?

      Poklikaj si na tejto stránke videa a uveríš tomu!

      http://www.kristus.sk/hudba/

      Mnohé metalové a rockové skupiny majú zdanlivo neškodný text, ale keď sa to pustí odzadu, tak je tam zreteľné negatívne posolstvo. Ani nezbadáme, ako sami otvárame dvierka zlému, ktorý má na nás potom dosah a škodí nám v živote.
      Potvrdiť to môže aj exorcista P. Vojtěch Kodet, ThD., ktorého prednášku o zviazanosti hudbou vo formáte mp3 si tu môžeš vypočuť:

      http://www.eurohranoly.sk/kristus/kodet-zviazanost.mp3

      Exorcista tam hlavne vystríha pred technom prostredníctvom ktorého sa človek dostane do tranzu a takto ho potom môže ľahko posadnúť diabol.

    23. godsangles says:

      Reiki – otvorené dvere pre Zlého ktorý ti urobí zo života peklo!
      Joga, okultizmus a mágia » Dúfam, že sa s takýmito vecami nezahrávaš?

      Jedna pani zverejnila toto jej otriasajúce svedectvo o telesnom aj duchovnom utrpení, aké prežila v dôsledku liečby metódou reiki:

      “Uvedomila som si, že je to agresia zlých síl. Po okultistickej seanse som pociťovala prenasledovanie zlým duchom.
      Chcela by som všetkých varovať pred využívaním pomoci rozmanitých liečiteľov, biotronikov, ako aj alternatívnej medicíny, pretože takto sa vystavujeme priamemu pôsobeniu diabolských síl.

      Po chirurgickom zákroku, akým bolo odstránenie polypu pri konečníku, som celý rok trpela bolesťami, ktoré lekári nedokázali zmierniť. V roku 1993 som si prečítala článok Spásny dotyk ruky, v ktorom som našla nasledujúce povzbudenie: „Práve pre teba, pre tvoje zdravie, tvoj dobrý pocit a psychickú pohodu vznikla nová ambulancia REIKI a biotroniky v Stredisku alternatívnej medicíny.“ Žiaľ, vo svojej naivite som uverila, že je to ideálna liečba pre všetky druhy chorôb. A tak som sa vybrala na liečiteľskú seansu. Ľahla som si na lekársku pohovku a biotronik mi na celé telo prikladal svoje ruky, z ktorých vyžarovalo teplo. Medzitým sme počúvali východnú relaxačnú hudbu.

      Prvé následky „liečenia“ sa prejavili už na druhý deň: ovládol ma nesmierny strach, cítila som tlak v žalúdku a mala som pocit, akoby mi niekto zdieral pokožku z tváre. V priebehu času boli tieto prejavy rozmanité a čoraz silnejšie. Začalo mi šumieť v hlave. Šum sa postupne zmenil na pocit pálenia na tvári a na tlak na ramenách a hrudníku. Najhrozivejšia bola skúsenosť, keď som cítila, akoby sa po mojom tele presúvali ťažké ruky, ktoré ma gniavili. Keď som ležala na pohovke, cítila som, že nejaké cudzie ruky krúžia vo vzduchu okolo mňa. A čím rýchlejšia bola vibrácia, tým silnejšie neznáma ruka dopadala na moje telo, čo mi spôsobovalo nesmiernu bolesť. Okrem toho som cítila, že akési zuby sa zahrýzajú do mojej kože, že ma driapu akési pazúry. Najväčšiu bolesť mi spôsoboval pocit, že sa do mojej kože a tela pozdĺž chrbtice zapichávajú ihly. Všetky tieto pocity vystupovali súčasne; nebolo ani reči o spánku.

      Uvedomila som si, že je to agresia zlých síl. Úplne zúfalá a utýraná prenasledovaním zlých duchov som sa rozhod­la ukončiť svoj život samovraždou… Odovzdala som sa Božiemu milosrdenstvu a začala som si podrezávať žily. A práve v tej chvíli zazvonil na moje dvere sused. Ihneď som ho zavolala k sebe a prikázala som mu, aby zavolal pohotovosť. Keď mi v nemocnici ruky zašili, lekár konajúci pohotovostnú službu sa ma opýtal, prečo som chcela spáchať samovraždu. Odpovedala som mu, že po okultistickej seanse som pociťovala prenasledovanie zlým duchom a že to už dlhšie nedokážem znášať. Lekár sa mi vysmial a presviedčal ma, že nijakí zlí duchovia neexistujú. Bol presvedčený, že mám halucinácie, a preto ma poslal na dvojmesačné liečenie do psychiatrickej nemocnice.

      Vtedy som pochopila, že mojou jedinou záchranou je Ježiš. Vo dne i v noci som volala k Pánovi a prosila som ho o pomoc. A práve vďaka úpenlivej modlitbe, častému prijímaniu sviatostí, pôstu o chlebe a vode, ako aj vďaka modlitbe ľudí z Obnovy v Duchu Svätom za mňa útoky zlého ducha takmer celkom prestali. Niekedy sa ešte niektoré prejavy vrátia, ale už sa nebojím. Považujem tieto útoky Zlého za doping, aby som sa ešte viac modlila a úplne sa odovzdala Ježišovi. Dnes viem, že Pán vo svojej láske dopustil útoky zlého ducha, aby ma priviedol k intenzívnejšiemu životu modlitby a častejšiemu prijímaniu sviatostí.

      Na záver by som chcela všetkých varovať pred využívaním pomoci rozmanitých liečiteľov, biotronikov, ako aj alternatívnej medicíny, pretože takto sa vystavujeme priamemu pôsobeniu diabolských síl.

      Reiki (odovzdávanie univerzálnej kozmickej energie za účelom očistenia a uzdravenia prostredníctvom rúk liečiteľa, ktorý je kanálom uzdravenia) je jednou z mnohých okultistických metód uzdravovania prostredníctvom energie. Je to zvlášť nebezpečné, pretože okultizmus je spôsob, ktorým človek vstupuje do neviditeľného sveta prostredníctvom špeciálnych rituálov a techník (mágie), aby získal tajomnú silu a poznanie a aby si takto podriadil duchovnú aj materiálnu skutočnosť. Takto sa človek otvára pôsobeniu tajomných energií, aby ich využil na veštenie alebo liečenie rozmanitých ochorení. Ľudia si mnohokrát neuvedomujú, že tieto energie sú spojené s prítomnosťou zlých duchov. Všetky druhy mágie sú dôsledkom diablovho hriechu neposlušnosti a vzbury proti Bohu. Využívaním mágie sa uzatvára svojská zmluva s diablom, prostredníctvom ktorej rozmanití veštci a liečitelia získavajú obdivuhodnú silu, ktorá im dáva pocit, že majú schopnosť uzdravovať.

      Cirkev jednoznačne zavrhuje okultistické uzdravenia. V Katechizme Katolíckej cirkvi sa dočítame: „Všetky praktiky mágie alebo čarodejníctva, ktorými si človek chce podmaniť skryté mocnosti, aby ich postavil do svojich služieb a dosiahol nadprirodzenú moc nad blížnym – hoci aj preto, aby mu získal zdravie –, vážne odporujú čnosti nábožnosti. Tieto praktiky sú ešte odsúdeniahodnejšie, keď sú spojené s úmyslom škodiť druhému alebo keď sa pri nich uchyľuje k zásahu zlých duchov. Aj nosenie amuletov si zasluhuje výčitku. Špiritizmus je často spojený s vešteckými a magickými praktikami. Preto Cirkev upozorňuje veriacich, aby sa ho chránili. Uchyľovanie sa k tzv. tradičným spôsobom liečenia neoprávňuje ani vzývanie zlých mocností, ani zneužívanie dôverčivosti iných“ (2117).

      Skutočne uzdravuje iba Ježiš. Ak ho človek prijme za jediného Pána svojho života, on ho vždy uzdraví duchovne. Telesné uzdravenie nastane iba vtedy, ak je to zhodné s Božou vôľou. Ak sme skrze vieru spojení s Ježišom, utrpenie a chorobu budeme prežívať ako Božiu milosť a cestu nášho posvätenia.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.

    *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.